Informujemy, że skargi i reklamacje dotyczące naszej działalności należy przesyłać na adres mailowy:
W celu rozpatrzenia Państwa zgłoszeń, prosimy o zawarcie w treści wiadomości:
- danych podmiotu zgłaszającego
- opisu przedmiotu reklamacji
- adresu do korespondencji zwrotnej .
Informujemy, iż zgodnie z treścią art. 16 ust. 1 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, broker ubezpieczeniowy udziela odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni broker ubezpieczeniowy zastosuje się do treści art. 16 ust. 1 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i :
– wyjaśni przyczynę opóźnienia;
– wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy
– określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Nierozpatrzenie reklamacji w wyznaczonym ustawowo lub przedłużonym terminie będzie równoznaczne z rozpatrzeniem reklamacji zgodnie z wolą klienta.