- Analizę rodzaju zawartych już ubezpieczeń oraz lustrację majątku - co pozwala na precyzyjne dobranie ryzyk ubezpieczeniowych, ujednolicenie zakresu i wprowadzenie pełnej ochrony ubezpieczeniowej, przy uwzględnieniu rodzaju i specyfiki działalności Klienta
- Po zebraniu pełnych danych, przygotowanie zapytania brokerskiego i rozesłanie do zakładów ubezpieczeniowych
- Negocjacja warunków ubezpieczenia, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta
- Przygotowanie zestawienia ofert (analizy porównawczej zebranych ofert) przedstawionych przez zakłady ubezpieczeniowe, zarówno pod względem kosztów (składki ubezpieczeniowej), jak i warunków ubezpieczenia (ryzyka ubezpieczeniowe) wraz z rekomendacją co do wyboru oferty
- Akcept na zapytanie (akcept dla zakładu ubezpieczeniowego), po uzgodnieniu i decyzji Klienta
- Merytoryczne sprawdzenie polis i załączników oraz ich zgodności ze złożoną ofertą, dostarczenie do Klienta dokumentów ubezpieczeniowych (polisy, załączników, wniosków, ogólnych warunków)
- Obsługa zawartych ubezpieczeń
- Zestawienie zawartych umów ubezpieczenia uwzględniające:
- Zakres ubezpieczenia
- Przedmiot ubezpieczenia
- Ochronę ubezpieczeniową
- Wysokość składki
- Termin płatności składki
- Przypominanie o terminach płatności składek - drogą e-mail
- Przypominanie o terminach ochrony ubezpieczeniowej - drogą e-mail
- Doubezpieczenia w trakcie bieżącego okresu ubezpieczenia
- Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia
- Aneksy - wszelkie zmiany w polisach (terminu płatności, adresu, itp.)
- cesje praw z polisy
- Wznowienie ochrony ubezpieczeniowej w przypadku opłacenia składki po terminie płatności
- Instruktaż pracowników:
- Postępowanie w przypadku wystąpienia szkody majątkowej lub komunikacyjnej
- Postępowanie w przypadku opłacenia składki po terminie
- Postępowanie w przypadku dokonania zmian w polisie (zakresu, przedmiotu i sum ubezpieczenia)
- Likwidacja szkód:
- przyjęcie informacji o szkodzie (na podstawie przesłanego przez Klienta e-mail lub fax. wniosku "zgłoszenie szkody majątkowej / komunikacyjnej")
- Zgłoszenie szkody w centrum likwidacji szkód
- Ustalenie oględzin uszkodzonego mienia (data i miejsce oględzin przez likwidatora)
- Skompletowanie przy udziale Klienta niezbędnych dokumentów
- Wysyłka dokumentów
- Monitorowanie przebiegu likwidacji szkody
- Zestawienie zawartych umów ubezpieczenia uwzględniające: