Offer
Offer
Auera mediocritas
"Auera mediocritas"
Złoty środek. Horacy
Offer
Offer
  1. Analizę rodzaju zawartych już ubezpieczeń oraz lustrację majątku - co pozwala na precyzyjne dobranie ryzyk ubezpieczeniowych, ujednolicenie zakresu i wprowadzenie pełnej ochrony ubezpieczeniowej, przy uwzględnieniu rodzaju i specyfiki działalności Klienta
  2. Po zebraniu pełnych danych, przygotowanie zapytania brokerskiego i rozesłanie do zakładów ubezpieczeniowych
  3. Negocjacja warunków ubezpieczenia, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb Klienta
  4. Przygotowanie zestawienia ofert (analizy porównawczej zebranych ofert) przedstawionych przez zakłady ubezpieczeniowe, zarówno pod względem kosztów (składki ubezpieczeniowej), jak i warunków ubezpieczenia (ryzyka ubezpieczeniowe) wraz z rekomendacją co do wyboru oferty
  5. Akcept na zapytanie (akcept dla zakładu ubezpieczeniowego), po uzgodnieniu i decyzji Klienta
  6. Merytoryczne sprawdzenie polis i załączników oraz ich zgodności ze złożoną ofertą, dostarczenie do Klienta dokumentów ubezpieczeniowych (polisy, załączników, wniosków, ogólnych warunków)
  7. Obsługa zawartych ubezpieczeń
    • Zestawienie zawartych umów ubezpieczenia uwzględniające:
      1. Zakres ubezpieczenia
      2. Przedmiot ubezpieczenia
      3. Ochronę ubezpieczeniową
      4. Wysokość składki
      5. Termin płatności składki
    • Przypominanie o terminach płatności składek - drogą e-mail
    • Przypominanie o terminach ochrony ubezpieczeniowej - drogą e-mail
    • Doubezpieczenia w trakcie bieżącego okresu ubezpieczenia
    • Rozszerzenie zakresu ubezpieczenia
    • Aneksy - wszelkie zmiany w polisach (terminu płatności, adresu, itp.)
    • cesje praw z polisy
    • Wznowienie ochrony ubezpieczeniowej w przypadku opłacenia składki po terminie płatności
    • Instruktaż pracowników:
      • Postępowanie w przypadku wystąpienia szkody majątkowej lub komunikacyjnej
      • Postępowanie w przypadku opłacenia składki po terminie
      • Postępowanie w przypadku dokonania zmian w polisie (zakresu, przedmiotu i sum ubezpieczenia)
    • Likwidacja szkód:
      • przyjęcie informacji o szkodzie (na podstawie przesłanego przez Klienta e-mail lub fax. wniosku "zgłoszenie szkody majątkowej / komunikacyjnej")
      • Zgłoszenie szkody w centrum likwidacji szkód
      • Ustalenie oględzin uszkodzonego mienia (data i miejsce oględzin przez likwidatora)
      • Skompletowanie przy udziale Klienta niezbędnych dokumentów
      • Wysyłka dokumentów
      • Monitorowanie przebiegu likwidacji szkody